Actualizar las descripciones de los anuncios después de que un huésped haya reservado
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Artículos relacionados
- Huésped
Agrega o elimina huéspedes de tu reservación
Puedes agregar o eliminar viajeros de tu itinerario en cualquier momento hasta el final de tu reservación. Accede a la información del viaje… - Huésped
Cómo cancelar durante la estancia
Nuestra Política de Reembolso y Asistencia para Cambio de Reservación puede aplicarse en situaciones en las que el alojamiento o los servici… - Anfitrión
Políticas de cancelación para tu anuncio
La política de cancelación más adecuada depende de ti y de tu anuncio. Puedes elegir entre una política de cancelación flexible, moderada, f…